We gebruiken cookies om je ervaring te verbeteren en statistieken bij te houden. OK?
Leer meer over onder andere webdesign en websites.
Waarom de hero-sectie allesbepalend is De hero-sectie—het bovenste stuk van je homepage dat je ziet zonder te scrollen—is je digitale eerste indruk. In een paar seconden beslist een bezoeker of jij biedt wat hij zoekt. Een sterke hero maakt direct duidelijk wat je doet, voor wie, waar en waarom jij de beste keuze bent. In […]
Iedereen kent het wel: je komt op een website en het duurt lang, heel lang voordat deze geladen is. Ben jij ook binnen twee seconden dan alweer weg? Waarschijnlijk wel, maar jouw potentiële klanten zijn dat ook. In deze blog geven wij je oorzaken, maar ook oplossingen om jouw wordpress website te voorzien van meer […]
Een goede landingspagina in 2021 is anders dan een landingspagina van jaren geleden. Door nieuwe onderzoeken worden er steeds weer bepaalde dingen geschrapt of juist toegevoegd aan een landingspagina. Ik deze blog leggen we uit waar een succesvolle landingspagina aan moet voldoen. Wat is een landingspagina? De vraag die de meeste mensen stellen, is het […]
Tegenwoordig is lokale vindbaarheid verbeteren een van de belangrijkste “opdrachten” voor een ondernemer. Volgens Go Gulf is 46% van de zoekresultaten in Google gebaseerd op lokale informatie. Hierbij kan je denken aan zoekwoorden als: “broodje kopen in de buurt” of ”bakker Amsterdam”. Wil jij dus beter scoren in de lokale zoekresultaten? Wil jij je SEO […]
Met Inbound Marketing Automation is het je doel om geautomatiseerd websitebezoekers, leads en klanten te genereren. Dit doe je door gebruik te maken van bijvoorbeeld een SEO strategie. Het tegenovergestelde van inbound marketing is outbound marketing. Voorbeelden hiervan zijn Facebook-advertenties, tv-reclame en billboards. Inbound marketing, wat is dat dan? Inbound marketing zorg ervoor dat je […]
SEO staat voor zoekmachine optimalisatie (search engine optimization). Het doel met SEO is om zo veel mogelijk ‘gratis’ bezoekers naar je website te krijgen, zodat je deze bezoekers uiteindelijk kan converteren naar betalende klanten. SEO: On Page en Off Page SEO bestaat globaal uit twee verschillende vormen: on page en off page seo. Hieronder leggen […]
Ontvang 13 SEO tips om je bestaande/nieuwe content te verbeteren (inclusief meer templates en tips).